CLIPE UNICE

Creăm cu voi și pentru voi momente de neuitat

SERVICII &

PACHETE

Vă propunem mai multe pachete, structurate în funcție de tipul de eveniment, nivelul de implicare pe care doriți să îl avem și perioada pe care se va desfășura organizarea și colaborarea noastră.

Numărul de invitați și perioada de organizare sunt orientative. Prima întâlnire poate avea loc fizic sau online și este momentul în care vom găsi în mod sigur împreună cea mai bună variantă pentru voi.

Full event planning

Dorim să organizăm împreună un eveniment reușit! Noi ne ocupăm de toate detaliile, de la însușirea stilului și alegerea temei potrivite, căutarea locației ideale, stabilirea tuturor serviciilor în funcție de preferințe și buget și până la asigurarea desfășurării evenimentului conform planului.
Include și
event coordination, și anume prezența noastră la locul evenimentului pe durata desfășurarii lui.

  • Minimum 10 luni până la eveniment, peste 50 de invitați.
https://joiedevivreevents.ro/wp-content/uploads/2024/02/Full_event-planning.jpg
https://joiedevivreevents.ro/wp-content/uploads/2024/02/Event_designer.jpg

O mână de ajutor / event designer

Aveți deja o parte dintre furnizori. Mai departe, organizăm împreună serviciile deja alese și le stabilim pe cele rămase în așteptare ; punem la punct ultimele detalii și creăm un desfășurator eficient al evenimentului.
Poate include și
event coordination.

  • Minimum 2 luni până la eveniment, peste 50 de invitați.

Eveniment express

V-ați decis să organizați un eveniment în foarte scurt timp și căutați un ajutor eficient și rapid. Împreună cu noi sigur veți găsi cele mai bune soluții pentru o petrecere de succes.
Poate include și event coordination.

  • Maximum 6 săptămâni până la eveniment, peste 50 de invitați.
https://joiedevivreevents.ro/wp-content/uploads/2024/02/Eveniment_express.jpg
https://joiedevivreevents.ro/wp-content/uploads/2024/02/Event_coordination.jpg

Ziua evenimentului / Event coordination

Bucurați-vă liniștiți de fiecare moment al evenimentului deja planificat în cele mai mici detalii. Lăsați coordonarea în seama noastră. Noi ne ocupăm de toți furnizorii, ne asigurăm că totul se desfășoară armonios și conform planului, intervenim prompt pentru gestionarea oricăror situații neprevăzute.

Small event

Zi de naștere, aniversare, baby shower, gender reveal, cerere în căsătorie, logodnă, petrecerea burlacilor sau burlăcițelor…evenimentul vostru este unul cu mai puțin de 50 de invitați, dar asta nu îl face mai puțin însemnat. Împreună îl gândim în cele mai mici detalii în funcție de dorințele voastre și de bugetul alocat.

  • Maximum 50 de invitați
https://joiedevivreevents.ro/wp-content/uploads/2024/02/Small_event.jpg
https://joiedevivreevents.ro/wp-content/uploads/2024/02/Professional_event.jpg

Professional event

Fie că este vorba de conferință, congres, seminar, team building sau alt tip de reuniune profesională, găsim locația ideală, furnizorii și punem la punct transportul și primirea participanților. Organizăm în mod optim activitățile propuse și ne asigurăm de buna desfășurare a acestora, precum și a meselor de afaceri sau festive.

De asemenea, ne propunem ca petrecerile de Craciun, aniversare sau promoționale ale companiei să rămână memorabile!

URMĂREȘTE-NE

DATE DE CONTACT